Заява про обмежену гарантію компанії Prestigio

Загальні умови гарантії

Компанія Prestigio надає обмежену гарантію для всієї продукції торгової марки Prestigio. Ми гарантуємо, що будь-який товар, вперше проданий кінцевому користувачеві, не містить дефектів компонентів і якості виготовлення при звичайному його застосуванні, зазначеному в інструкціях користувача протягом терміну гарантії. Термін гарантії відраховується з дати придбання товару.

Усі заявлені товари, що пересилаються у сервісний центр, повинні включати всі аксесуари до товару. Відмова від договору можлива тільки при доставці товару з повним комплектом, включаючи аксесуари. Якщо комплект аксесуарів неповний, цей пункт буде викреслено з накладної на повернення.

Увага! Доказом дати придбання є оригінал рахунку-фактури на товар (касового чека) та гарантійний талон із зазначенням дати придбання, номера моделі та серійного номера товару.

Термін гарантії на продукцію Prestigio

Строки гарантії на продукцію Prestigio вказуються в індивідуальних гарантійних талонах та специфікаціях відповідного товару.

Строки гарантії на продукцію Prestigio:

Тип пристрою Гарантійний термін, місяці
GPS-навігатори 12
Електронні книги 12
Планшетні ПК 12
Автомобільні відеореєстратори 12
Смартфони 12
MultiBoard 12
Digital Signage 12
Зовнішні пристрої зберігання даних, USB флеш-накопичувачі, вебкамери, клавіатури, миші, MultiCenter, MultiScreen, фітнес-трекер Smart Pedometer, електронні смарт-ваги 12

 

Винятки:
Гарантійний термін для зовнішніх силових пристроїв, пультів, зйомних зарядних батарей, підставок, штативів та інших аксесуарів – 6 місяців.

Період гарантії виробника – 1 рік з дати покупки у роздріб. У вас також можуть бути інші права згідно з законами про товари споживачів, в залежності від вашої країни. Цим ми підтверджуємо, що ця Обмежена гарантія не впливає на ці права.

Системна гарантія

Протягом терміну дії гарантії дефектні апаратні деталі відповідних товарів Prestigio підлягають або ремонту, або заміні на розсуд компанії Prestigio, за винятком випадків, зазначених у статті «Обмеження відповідальності» цього документа.

Ця Обмежена гарантія включає в себе вартість запасних деталей і робіт, необхідних для відновлення вашого товару до повністю функціонального стану. Компанія Prestigio, на свій розсуд, відремонтує або замінить всі дефектні товари або їх деталі, щодо яких діє ця Обмежена гарантія, новими або відновленими деталями такого товару, що еквівалентні новим товарам з точки зору функціональності та продуктивності. На товар або його деталь, відремонтований(-у) або замінений(-у) згідно з цією Обмеженою гарантію, поширюється або залишок початкового терміну гарантії, застосовуваного до такого товару або деталі, або термін гарантії тривалістю шість місяців, в залежності від того, яких з цих термінів минає раніше. Всі замінені деталі та товари відповідно до цієї Обмеженої гарантії стають власністю компанії Prestigio.

Обмежена гарантія на програмне забезпечення

Компанія Prestigio не надає жодних явних гарантій або таких, що маються на увазі, на встановлене програмне забезпечення, його якість, продуктивність, функціональність або можливість використання для конкретних цілей. Компанія Prestigio також не гарантує, що функції, що містяться в програмному забезпеченні, будуть відповідати конкретним вимогам, і що робота програмного забезпечення буде безперебійною та злагодженою. Таким чином, програмне забезпечення продається без гарантії якості, за винятком випадків, коли інше безпосередньо вказано в письмовому вигляді.

Отримання гарантійних послуг

Гарантійне обслуговування здійснюється офіційними сервісними центрами компанії Prestigio за принципом черговості щодо товарів, придбаних і розташованих в країні, в якій компанія Prestigio або її офіційні постачальники послуг пропонують гарантійне обслуговування згідно з умовами цієї Обмеженої гарантії.

Гарантійні послуги або дозвіл на повернення товару згідно з цією Обмеженою гарантію надаються тільки в тому випадку, якщо відповідні претензії були подані протягом строку дії гарантії. Контактні дані найближчого сервісного центру можна дізнатися на веб-сайті компанії Prestigio (http://www.prestigio.ua/support/service-centers). В деяких регіонах деяких країн гарантійне обслуговування може здійснюватися з заїздом за товаром і його наступною доставкою.

Перш ніж пред'являти претензію щодо дефектності того чи іншого товару Prestigio, клієнтам необхідно виконати наступні дії:

1. Здійснити резервне копіювання всіх важливих даних і, за необхідності, видалити всю конфіденційну, фірмову чи особисту інформацію з жорсткого диска, оптичного диска (CD, DVD тощо), флеш-накопичувача. Ні компанія Prestigio, ні її офіційні сервісні центри не несуть відповідальності за пошкодження або втрату будь-яких програм, даних та іншого програмного забезпечення та файлів, що знаходяться на пристрої зберігання даних.

2. Записати назву моделі, серійний номер та опис проблеми. Настійно рекомендується зареєструвати факт несправності товару на веб-сторінці http://www.prestigio.ua/support/feedback і зберегти роздруківку для обліку.

3. Ознайомитися з важливими порадами про те, як використовувати товар і як усувати несправності, що містяться в посібнику користувача, що додається до товару, та (або) на веб-сторінці http://www.prestigio.ua/support/faq.

4. Перш ніж повертати товар для сервісного обслуговування, поверніть систему у вихідну конфігурацію, скасувавши налаштування та відключивши зовнішні з'єднання, а також видаліть нещодавно встановлене програмне забезпечення, якщо таке є.

Обмеження відповідальності

Компанія Prestigio залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні товарів за спірних обставин. Компанія Prestigio також має право виносити остаточне рішення про те, чи підлягають товари обслуговуванню за гарантією. Дії та пошкодження, що призводять до втрати обмеженої гарантії:

  • пошкодження, спричинене природними явищами (пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка та ін.);
  • пошкодження або несумісність, спричинене або викликане порушенням правильності встановлення або забезпеченням належних умов експлуатації товару, включаючи в тому числі, нестабільне з'єднання дротової або бездротової мережі та нестабільні телефонні лінії, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вплив прямого сонячного світла, високу вологість і вібрацію;
  • пошкодження, спричинене зіткненням з іншими предметами, в результаті випадання, падіння, розливання рідин або занурення в рідину;
  • пошкодження, заподіяне в результаті самовільного ремонту або розбирання виробу;
  • пошкодження, заподіяне в результаті будь-якого іншого зловживання, неправильного використання, неправильного поводження чи неправильного застосування;
  • пошкодження, заподіяне периферійними пристроями сторонніх виробників (включаючи, в тому числі, видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях товару – обпалені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування і т. п.);
  • будь-які несправності, спричинені несумісністю програмного забезпечення і вірусами, а також самовільною модифікацією вбудованого програмного забезпечення (у тому числі, системи BIOS);
  • погіршення з природних причин, включаючи вкладення, дискети, посібники та акумуляторну батарею;
  • зміна, видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях);
  • тріщини та подряпини на РК-дисплеї та деталях з пластику, а також інші дефекти, що виникли в результаті перевезення, завантаження / вивантаження або неправильного поводження з боку покупця;
  • наявність 2 (двох) і менше дефектних пікселів на дисплеї пристрою, що згідно з політикою виробника не вважається гарантійним дефектом;
  • ефекти так званого «залипання зображення» та порушення яскравості РК-панелей, які виникли внаслідок відображення статичних фотографій протягом тривалого періоду часу (довше доби).

Відмова від гарантійних зобов'язань

ЦЯ ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ ЗАМІСТЬ УСІХ ІНШИХ ГАРАНТІЙ (ЯК ПРЯМИХ, ТАК І НЕПРЯМИХ), ВКЛЮЧАЮЧИ ГАРАНТІЮ ТОВАРНОГО СТАНУ, МОЖЛИВУ ГАРАНТІЮ ПРИДАТНОСТІ ДЛЯ КОНКРЕТНОЇ МЕТИ, А ТАКОЖ ЗАМІСТЬ УСІХ ІНШИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ З БОКУ КОМПАНІЇ PRESTIGIO; ЦЯ ГАРАНТІЯ ТАКОЖ НЕ Є ТАКОЮ, ЩО МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ ТА НЕ УПОВНОВАЖУЄ ПРИЙНЯТТЯ НА СЕБЕ ЖОДНИМИ ІНШИМИ ОСОБАМИ ЖОДНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ КОМПАНІЇ PRESTIGIO. ВИЩЕВКАЗАНА ГАРАНТІЯ Є ЄДИНИМ І ВИКЛЮЧНИМ ПРАВОМ ПОКУПЦЯ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЕФЕКТНОЇ ПРОДУКЦІЇ АБО ПРОДУКЦІЇ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ТЕХНІЧНИМ УМОВАМ; КОМПАНІЯ PRESTIGIO ЗА ЖОДНИХ ОБСТАВИН НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ВАРТІСТЬ НАДАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОГО ТОВАРУ АБО ЗАМІНИ, ВАРТІСТЬ ОБЛАДНАННЯ АБО ОБСЛУГОВУВАННЯ, ВИТРАТИ ВНАСЛІДОК ПРОСТОЮ, ЗБИТКИ У ВИГЛЯДІ ВТРАЧЕНОГО ПРИБУТКУ, ВИРУЧКИ АБО ПРЕСТИЖУ КОМПАНІЇ, ЗБИТКИ У ВИГЛЯДІ ЗНИЖЕННЯ СТУПЕНЯ ДОВІРИ ДО КОМПАНІЇ, ВТРАТУ ДАНИХ, ВТРАТУ МОЖЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДЬ-ЯКОГО СУПУТНЬОГО ОБЛАДНАННЯ АБО ЙОГО ПОШКОДЖЕННЯ, А ТАКОЖ ЗА БУДЬ-ЯКІ ІНШІ НЕПРЯМІ, ВИПАДКОВІ, СПЕЦИФІЧНІ АБО НАСТУПНІ ЗБИТКИ ВНАСЛІДОК ТОГО, ЩО ТАКА ПРОДУКЦІЯ МОЖЕ БУТИ ДЕФЕКТНОЮ АБО НЕ ВІДПОВІДАТИ ТЕХНІЧНИМ УМОВАМ.

Ця Обмежена гарантія дає вам певні юридичні права. Також ви можете мати інші права, що відрізняються в залежності від країни та регіону. Для вичерпного розуміння ваших прав рекомендуємо вам уточнити застосовне державне чи регіональне законодавство.

Продукція Prestigio не призначена для якого-небудь «критичного застосування». Під «критичним застосуванням» слід розуміти системи життєзабезпечення, медичні застосування, підключення до імплантованих медичних пристроїв, комерційні перевезення, ядерне обладнання або системи, а також будь-яке інше застосування, за якого відмова пристрою може привести до травмування чи смерті людей або до пошкодження майна.